36 godzin w Paryżu - wnętrza | 36 hours in Paris - interiors

Spontaniczna decyzja, szybkie pakowanie, błyskawiczny dojazd na lotnisko.

Lądowanie, taksówka, croissant i kawa...

Jestem w Paryżu.

Bardzo lubię działać pod wpływem chwili i takie są tego efekty.

Stylowe i bardzo paryskie :)

Na moim IG pokazałam Wam zdjęcie apartamentu, w którym miałam przyjemność spędzić cudowne popołudnie, noc i poranek.

Najchętniej wyrzuciłabym z walizki wszystkie rzeczy jakie mam i zapakowała do niej ten widok razem z balkonem

Druga równie piękna co widok rzecz to fantastyczne drzwi w apartamencie, łączące salon z sypialnią.



Jakie miasto polecacie na kolejny taki wyjazd? Macie swoje typy?

ENGLISH

Spontaneous decision, quick packing, fast approach to the airport.

Landing, taxi, croissant and coffee ...

I'm in Paris.

I like to act under the influence of the moment and such are the effects.

Stylish and very Parisian :)

On my IG I showed you a photo of the apartment where I had the pleasure to spend a wonderful afternoon, night and morning.

I want to throw away all the things I had in my suitcase and pack that amazing view and the balcony 

The second thing, almost as beautiful as the window view are the fantastic door in the apartment, connecting the living room to the bedroom.


What city would you recommend for another such trip? Do you have your types?

22 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam takiego spontanu- z dziećmi trudniej.
    Chociaż 2 lata temu nie wiedzieliśmy gdzie jechać na wakacje. Kolega ma siostrę która mieszka nie daleko Wenecji więc wsiedliśmy w samochód i pojechaliśmy do niej. 3 dni we Włoszech- nie dużo ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale klimacik. Świetne wnetrze i widać zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam pięknie. Z chęcią bym zamieszkała w tym apartamencie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie. mój facet był przejazdem w Paryżu jakiś czas temu. może nam się uda kiedyś pojechać i pozwiedzać co nieco. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie *-* Nigdy Nie byłam w Paryżu...Może kiedyś się uda...

    OdpowiedzUsuń
  6. NIgdy tam nie byłam, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paryż chce w przyszłości odwiedzić i gdybym miała okazję spać w takim apartamencie byłabym w siódmym niebie :) Lustro jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że wiele apartamentów w Paryżu wygląda właśnie tak. Nie mam pojęcia, jak oni to robią!

      Usuń
  8. Przepięknie tam jest i jak mi młodszy podrośnie moja noga tam powstanie 😍 cudowny maja klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne wnetrza. Ja z dziecmi to nie dla mnie takie spontany,ahhhh aż zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie do spontanicznych wyjazdów raczej nie dochodzi - a szkoda, chciałabym ;( moze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam ale będe ! <3 muszę byc haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę!Paryż to miejsce na liści moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny apartament. Zazdroszczę takiej nagłej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. odwiedzić Paryż jest moim marzeniem😊 przepiękne miejsce, z pewnością masz super wspomnienia😊

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.