Pudrowy róż i 18 inspiracji wiosna 2018 | Powder pink 2018 spring inspirations

Pudrowy róż i wiosenne inspiracje 

Będzie różowo. Nie wiem dlaczego, ale taki delikatny, pudrowy róż o wiele bardziej kojarzy mi się z wiosną, niż oklepana zieleń. Przygotowałam dla Was inspirujące zdjęcia, których tematem przewodnim jest właśnie róż. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mnie.

Od niedawna możecie znaleźć mnie również na Pinterest! Jeszcze nie do końca wiem, jak z niego korzystać, ale to pewnie kwestia kilku dni ;) Przygotowałam tam dla Was kilka tablic do przeglądania, również bardziej rozbudowaną z inspiracjami różowymi.

Pudrowy róż i wiosenne inspiracje
W największych domach mody cenię to, że dbają o absolutnie każdy detal. Widzieliście gdzieś w Polsce budynek jakiejś marki pomalowany na... różowo? Albo jakikolwiek inny kolor?! Super!

Pudrowy róż i wiosenne inspiracje
Wiosna wszystkim kojarzy się z głodówkami (lato, bikini, te sprawy). Ale nie można przesadzać. Kawałek ciasta należy się każdemu i zawsze :)

Pudrowy róż i wiosenne inspiracje
Tu tak naprawdę najwięcej jest szarości, ale te różowe poduszki moim zdaniem zdominowały całe zdjęcie. Nie wyobrażałam sobie, że można połączyć ze sobą dwa różne kolory pościeli. Aż do dzisiaj!

Balony! Każdy je kocha. Duże, małe i średnie robią super wrażenie. Zastanawiam się nad zrobieniem podobnego zdjęcia...

No i są kwiaty. "Kwiaty? Na wiosnę? Odkrywcze!". Ciekawe czy wiecie, z jakiego filmu pochodzi ten cytat?!

Bardzo podoba mi się ta łazienka. Co prawda zrobiłabym całą podłogę w tej różowej mozaice i wymieniłabym oświetlenie, ale i tak jest super! Dwie umywalki to podstawa.

 Aż żałuję, że nie lubię malować ust. Bo ten kolor wygląda na nich rewelacyjnie!


Zobaczcie, jak łatwo można z prostej przekąski zrobić wykwintny deser. Wata cukrowa w ozdobnym kieliszku wygląda jak arcydzieło!

 Kolejne kwiaty, ale tym kompletnie nie mogłam się oprzeć. To chyba piwonie. 

 Marzę o kolorowych drzwiach w domu. Takich rzeźbionych, w pastelowych odcieniach. Do sypialni, łazienki, gabinetu - każde z innym kolorze!

 Chciałabym mieć w domu jakiś neon. Serce jest dość oczywiste, ale bardzo urocze!

Ta sukienka jest absolutnie genialna. Tak niewiele trzeba, żeby prosta sukienka wyglądała na drogo i pięknie.

Jedna z piękniejszych łazienek jakie widziałam. Nie jestem tylko przekonana co do tego drewna na podłodze. Wydaje mi się, że po prostu tu nie pasuje!

Kiedyś kochałam robić takie zdjęcia. Nawet rury mogą być efektowne, wystarczy tylko pomalować je na odpowiedni kolor :)

 Tiul tiul i jeszcze raz tiul. Im więcej, tym lepiej. Oszałamiająca sukienka/spódnica. Jak nie lubię w nich chodzić tak w tej mogłabym zrobić wszystko!

Zawsze myślałam, że ściany w mojej kuchni będą z surowych, pomarańczowych cegieł. Ale te różowe są obłędne!

Kolejne wnętrze (chyba szykuje mi się dużo zmian w domu w kwestii różu!). Byłoby smutne, gdyby nie ten fotel. Swoją drogą, musi być bardzo wygodny.

Na koniec coś mocno motywującego. Bez względu na to, w jakim kolorze, możesz wszystko. I zrób to tej wiosny.

Mam nadzieję, że podobały się Wam moje wiosenne inspiracje. Dajcie znać, co o nich myślicie w komentarzach albo na Instagramie, Snapchacie, Twitterze i Facebooku.

Jeśli szukacie innych inspiracji kolorystycznych, mój ostatni post o pierwszym numerze Vogue jest pełen bieli, połysku i może dobrze sprawdzi się w tej roli.

5 komentarzy:

  1. Cudowny i inspirujący wpis kochana:* Mimo okropnej pogody za oknem, ma się ochotę krzyczeć wiosna i szczerze różowa wiosna może okazać się bardzo fajna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo róż jest piękny. Ja ostatnio noszę go na głowie, chyba żeby przywołać wiosnę, ale coś słabo mi idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super post, wiele cudnych inspiracji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama planuję zrobić "różowy" post. Dałaś mi dużo inspiracji :) Pinterest jest super - szybko się na nim odnajdziesz, zobaczysz. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne inspiracje, uwielbiam każdy odcień różu:)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.