Lody powinno jeść się jesienią i zimą! Coolka w mojej nowej kuchni.

14:13:00
Jesień kojarzy się Wam z herbatą i kocykiem? Muszę przyznać, że mnie też. Ale tą herbatę lub kawę fajnie jest przełamać co jakiś czas lodami. Zwłaszcza tymi naturalnymi!


 W weekend zrobiłam małe zakupy w warszawskiej lodziarni Coolka. Mając w perspektywie drugi sezon serialu Elita (to nowy serial, który oglądam na Netflix:)), zdecydowałam się na lody na wynos. Bo oprócz standardowych lodów na kulki w kubeczku, lub rożku, lodziarnia oferuje także lody 
w styropianowych opakowaniach na wynos. Bałam się trochę jak to będzie z transportem i czy uda mi się przewieźć je z Targówka pod Warszawę, ale lody bez żadnego problemu wytrzymały godzinną podróż. Opakowanie dało radę!




Zdecydowałam się na fit smaki: soczystą truskawkę oraz mango. Dla mnie truskawka, dla chłopaka mango :) Niestety, życie blogerki i instagramerki nie wygląda tak pięknie jak się wszystkim wydaje i... Druga rynienka na wynos została załadowana po brzegi smakiem Snickers. Nie mogłam mu się oprzeć!



Snickers jest po prostu niesamowity. W lodach czuć prawdziwą śmietanę, lody są treściwe, słodkie, mają tyle dodatków, ile można by było wymagać od smaku, który wybieramy (bo czasami 
w niektórych lodach bakaliowych ciężko o znalezienie więcej niż jednej rodzynki...). Od pierwszej łyżeczki wiedziałam, jakich lodów próbuję :) Co do owocowych sorbetów, nie mogłabym prosić 
o więcej. Tak truskawkowe, tak orzeźwiające i słodkie, ale przy tym nie słodkie od zbyt dużej ilości cukru, a właśnie od truskawek, które powinny być w lodach na pierwszym planie. Od razu mogę polecić Wam łączenie lodów truskawkowych z mango, ponieważ mango idealnie przełamuje truskawkową słodycz... Nie wiem jak to ująć. W tych lodach wydaje mi się o wiele bardziej wyrafinowane i prawdziwe, daleko mu do sztuczności, jaką niejednokrotnie próbowałam w innych lodach mango z supermarketów.



W lodziarni Coolka wybrałam mniejszy rozmiar rynienki (bodajże 0,5 kilograma, ale dostępne są jeszcze większe, kilogramowe). Muszę Wam jeszcze powiedzieć, że lodziarnia oferuje kilka smaków podstawowych, klasycznych: śmietanka, mango, truskawka, ciemna czekolada i masełko karmelowe, a codziennie zaskakują dodatkowymi nowościami smakowymi! Na pewno warto odwiedzić ich kilka razy i przekonać się, na co ich stać :) I znaleźć swój ulubiony smak.


Lodziarnie Coolka
5 punktów w Warszawie :
Korzona 111 (byłam właśnie tu, pozdrawiam przemiłą sprzedawczynię!)
Łochowska 1/29
Uniejowska 2a
Zagłoby 16a
Abrahama 12

5 punktów w Bydgoszczy
Szubińska 1
Gałczyńskiego 19b
Konopnickiej 37
Szpitalna 5
Głowackiego 27

8 komentarzy:

  1. Zupełnie nie rozumiemy, dlaczego lodziarnie, szczególnie te, które serwują lody naturalne, zamykają się na zimę. My byśmy kupowali do biura ciągle ;D
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.