Paznokcie hybrydowe inspiracje. Moje ulubione wzory i kolory.

Paznokcie hybrydowe. Moje ulubione wzory i kolory.

Nigdy nie umiałam malować paznokci. Zawsze kończyło się to zamalowanymi skórkami, zbyt grubymi warstwami lakieru i odpryskami po kilku godzinach od pomalowania. Szczytem moich marzeń były wtedy ładnie pomalowane na czarny kolor paznokcie. Udawało mi się to mniej więcej raz na 5 prób, co uważałam za swego rodzaju sukces. Na szczęście wszystko skończyło się w momencie, kiedy odkryłam lakiery hybrydowe i dobrodziejstwo nieodpryskujących do momentu zdjęcia lakierów :) I oczywiście stylistek paznokci, które - nie ukrywajmy - mają do tego prawdziwy talent i rękę. A nawet dwie. 


Podsumowując rok 2019 chciałam podzielić się z Wami moimi ulubionymi stylizacjami paznokci. Na pewno uda Wam się zauważyć po zdjęciach, które z nich zostały zrobione na początku, a które pod koniec 2019 roku. Cóż, człowiek uczy się całe życie, prawda? :)

Marmurowe paznokcie hybrydowe

Mniej więcej pod koniec roku pomyślałam "a tak w ogóle to dlaczego jeszcze nigdy nie miałam marmurowych paznokci?!". Zawsze podziwiałam je u innych dziewczyn, omijając je przy wyborze wzoru w salonie. Żałuję, że zwlekałam z nimi tak długo! Były genialne i jeszcze kiedyś na pewno do nich wrócę.

Marmurowe paznokcie hybrydowe

Czy to jesień czy już zima?

No właśnie takie mamy teraz pory roku. Na chodnikach jesienne liście, a w kalendarzu początek grudnia. Białe paznokcie z kolorowym, różowo-pomarańczowym brokatem na końcówkach idealnie łączyły ze sobą te dwie pory roku.


Krwista... Malina?

Nie lubię malin. I dziwnie czuję się z czerwonymi paznokciami. Mimo wszystko tego lata bardzo chciałam postawić na mocny i efektowny kolor, dlatego zdecydowałam się na krwistą malinę. Uwierzcie mi, nie było osoby, która by się za nią nie obejrzała!


Nienudny nude

Korzystając z tego, że stylistki paznokci umieją zrobić naprawdę wszystko, staram się wybierać takie kolory paznokci, które będą przyciągać uwagę. Ale w okolicach września, tuż przed swoimi urodzinami postanowiłam zaszaleć (?) i zrobić nude... Zwykły, prosty nude. I takiej odmiany potrzebowałam. O ironio, wszyscy zwracali na nie uwagę krzycząc "jak to?! Nie masz brokatu?!" :)


Lady, czy Miss?

"Miss Dior to perfumy, a Lady Dior to torebka". Słysząc pytanie o nazwę moich perfum lub torebki, którą widzicie na zdjęciu, zawsze powtarzam sobie to zdanie w głowie zanim odpowiem. Nie mam pamięci do nazw, ani imion!


Plastic fantastic

Nic dodać nic ująć. Różowe paznokcie hybrydowe holo, z dodatkowym brokatem. 3D to przy tym nic. Efekt 4, jeśli nie 5D w przypadku połączenia ze sobą dwóch rodzajów pyłków gwarantowany!


Żaba w piwnicy.

Miałam nazwać je szmaragd na czarnym aksamicie, ale nie mogłam się powstrzymać. Możecie głosować, która nazwa jest lepsza :D Wracając do paznokci - czarna baza hybrydowa + diamentowy pyłek w zielonym kolorze. Mienił się na wiele odcieni zieleni: ciemny, średni i bardzo jasny. Gdzieniegdzie pojawiły się też srebrne opiłki. Dodawały blasku ;)


Sweet and cute, sweet and cute

Już były, ale za bardzo podobają mi się, żeby nie pokazać ich jeszcze raz. Te paznokcie to kwintesencja mnie. Jest kolor, jest błysk i jest stuprocentowe skupienie uwagi.


Lustereczko nie mów prawdy...

Zapytam cię o nią dopiero po kilku operacjach plastycznych. Paznokcie hybrydowe z efektem lustra były moim marzeniem tak samo jak marmurowe. Mimo, że są bardzo efektowne, to moim zdaniem bardzo eleganckie. A czasami mam ochotę zobaczyć siebie w takim wydaniu.

  

No to zima, czy jesień?

Niestety jesień. Nie sądzę, abyśmy doczekali się śniegu. Ani w tym roku, ani w kolejnych latach. Nie powiem, żeby mnie to jakoś martwiło. Śnieg nie jest praktyczny. Szybko się brudzi, zostaje na butach, a poza tym żeby wystąpił, musi być mróz. A mrozu nie lubię jeszcze bardziej, więc mamy win-win.

Zastanawiam się nad innymi podsumowaniami 2019 roku. Jeśli przygotuję kolejne, na pewno dowiecie się o tym z Instagrama, Snapchata lub Facebooka :) A tymczasem przypominam Wam mój wiosenny moodboard na poprzedni rok. Jestem w trakcie tworzenia nowego, pojawi się tu za kilka dni.

ENGLISH

Hybrid nails. My favorite designs and colors.

To sum up 2019, I wanted to share with you my favorite nail styles. You will definitely be able to see after the pictures which ones were taken at the beginning and which at the end of 2019. Well, man learns his whole life, right? :)

Is it autumn or winter?

That's what we have now seasons. Autumn leaves on the pavements, and the beginning of December on the calendar. White nails with colorful, pink-orange glitter on the tips perfectly combined these two seasons.


Bloody ... Raspberry?

I don't like raspberries. And I feel strange with red nails. Despite everything, this summer I really wanted to focus on a strong and effective color, which is why I decided on a bloody raspberry. Believe me, there was no person who would not look after her!


Nude

Taking advantage of the fact that nail stylists can do everything, I try to choose nail colors that will attract attention. But around September, just before my birthday, I decided to go crazy (?) And make a nude ... Plain, simple nude. And I needed such a change. Ironically, everyone was paying attention to them shouting "how is that ?! You don't have glitter ?!" :)


Lady or Miss?

"Miss Dior is a perfume and Lady Dior is a purse." Hearing the question about the name of my perfume or purse, which you see in the picture, I always repeat this sentence in my head before I answer. I have no memory for names or names!


Plastic fantastic

Nothing more nothing less. Pink hybrid holo nails, with additional glitter. 3D is nothing. Effect 4, if not 5D in the case of combining two types of pollen guaranteed!


A frog in the basement.

I was to call them an emerald on black velvet, but I couldn't resist. You can vote, which name is better :D Returning to the nail - black hybrid base + diamond glitter in green color. He shimmered into many shades of green: dark, medium and very light. There were also silver filings here and there. They added shine ;)


Marble will never go out of fashion

Around the end of the year, I thought, "Anyway, why have I never had marble nails ?!" I've always admired them with other girls, avoiding them when choosing a pattern in the salon. I wish I had delayed them for so long! They were brilliant and I will definitely come back to them someday.


Sweet and cute, sweet and cute

They were already, but I like it too much not to show them again. These nails are the quintessence of me. There is color, there is flash and there is 100% attention.


Mirror mirror, don't tell the truth...

I will ask you about it only after a few plastic surgeries. Hybrid nails with a mirror effect were my dream as well as marble ones. Although they are very effective, in my opinion they are very elegant. And sometimes I want to see myself looking a little bit different.

  

Is it winter or autumn?

Unfortunately, fall. I don't think we get snow. Neither this year nor in subsequent years. I won't say that it worries me somehow. Snow is not practical. It gets dirty quickly, stays on your shoes, and besides, if it occurs, it must be frost. And I don't like frost even more, so we have win-win.


I am thinking about other summaries of 2019. If I prepare another one, you will definitely learn about it from Instagram, Snapchat or Facebook :) And in the meantime I remind you of my spring moodboard for the previous year. I'm in the process of creating a new one, it will appear here in a few days.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne paznkcie i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.