All about cosiness

My 1st in 2017 year post is about cosiness.

Thanks to one of my favorite online shop Casabianca.pl I received an amazing blanket.

I'm an always freezing kind of person, even in the summer, when there's like a thousand degree.

But in the 2017 year I decided not to freeze anymore.

Thanks to a blanket made by Lene Bjerre Denmark.

It's a very exclusive brand, providing the best's quality home decors and accessories.

You can buy their products in Casabianca.pl

I'm amazed about the cosiness of that blanket and perfect finishing.

It's made with heart and attention to details.

The blanket is really big - 130x170 cm, which is perfect for me, because I love to wrap myself into warm blankets and spend all day on the couch, reading my favorite books :)

And guess what - I'm not freezing anymore!
















Mój pierwszy w 2017 roku post jest o przytulności.

Dzięki jednemu z moich najbardziej ulubionych sklepów internetowych Casabianca.pl otrzymałam niesamowity koc.

Jestem typem wiecznie zmarzniętej osoby, zwłaszcza latem, nawet wtedy gdy na zewnątrz jest tysiąc stopni.

Ale w roku 2017 postanowiłam więcej nie marznąć.

Dzięki pledowi od Lene Bjerre Denmark.

To wyjątkowo ekskluzywna firma, produkująca najwyższej jakości dodatki i akcesoria dla domu.

Możecie kupić ich produkty na Casabianca.pl

Jestem zachwycona przytulnością koca i perfekcyjnym wykończeniem.

Jest wykonany z sercem i ogromną dbałością o detale.

It's made with heart and attention to details.

Pled jest bardzo duży - 130x170cm, co jest idealnym rozmiarem dla mnie, ponieważ uwielbiam zawijać się w ciepłe koce i spędzać cały dzień na kanapie, czytając moje ulubione książki.

I wiecie co? Już więcej nie marznę!

5 komentarzy:

  1. również jestem typem zmarzlucha ;) wiecznie zimne dłonie i stopy... przydałby mi się taki kocyk. Muszę zapoznać się z ofertą tego sklepu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to tutaj się rozumiemy! Oferta jest naprawdę szeroka i na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Mi wiecznie zimno 😊 jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wiecznie zimno 😊 jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękny kocyk, idealny na te jesienne zimne wieczory..:)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.