Why the hell not?

From the past few weeks I was looking for the perfect 2017 year motto.

I wanted to frame it and hang on my wall just to remember what I want to achieve in the New Year.

Without regretting not doing it on the next December 31st.

I finally found the one which suits me best.

"Why the hell not?" is my favorite motivational, framed quote, made by Posterilla.pl

It reminds me that I can do whatever I want. And what surprises me the most is... That it's true!

I hope that my 2017 year will be much better than 2016 and thanks to my "Why the hell not?" pic
I'll do anything I want.

Also I'm hoping that You'll find your own motivational quote from Posterilla.pl which will be your guide in 2017.

Be strong, have fun, don't regret anything, do as many things as you can and just become 100% you.











Od kilku tygodni szukałam idealnego motto na rok 2017.

Chciałam oprawić je i powiesić na ścianie, żeby pamiętać, co chcę osiągnąć w Nowym Roku.

I nie żałować 31 grudnia, że tego nie zrobiłam.

W końcu znalazłam ten, który najlepiej do mnie pasuje.

"Why the hell not?" jest moim ulubionym, oprawionym cytatem, stworzonym przez Posterilla.pl

Przypomina mi, że mogę zrobić cokolwiek zechcę. Najbardziej zaskakuje mnie... Że to prawda!

Mam nadzieję, że mój rok 2017 będzie znacznie lepszy niż 2016 i dzięki mojemu zdjęciu
"Why the hell not?" zrobię cokolwiek zechcę.

Mam także nadzieję, że znajdziecie swój własny cytat motywacyjny na Posterilla.pl, który będzie towarzyszył Wam w 2017 r.

Bądźcie silni, dobrze się bawcie, nie żałujcie niczego, róbcie tak wiele rzeczy jak możecie i po prostu stańcie się sobą w 100%.


17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście trafia w punkt. Krótkie zdanie, a tak wiele mieści w sobie 😉👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne motto
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne motto!
    Pięknie prezentuje się w oprawie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne motto ! choć ja sama się żadnymi nie kieruje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł, trzymam za Ciebie kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, wybierz sobie cel i dąż do jego realizacji:) Motto również jest mega pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi "obrazami". Pewnie gdybym sama miała jakieś motto to by pojawiło się na ścianie :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I U nas zawsze krolowalo: nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszlo. Krąży po moich myślach od czasów liceum. I nie wiem jak to skrócić

    OdpowiedzUsuń
  9. takie oprawione motto jest świetnym pomysłem. Nie dość, że przypomina nam o czymś dla nas ważnym, to poza tym jest tak minimalistycznie piękną dekoracją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na codzienne wzmacnianie motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne motto, a przy okazji świetnie prezentuje się na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.