Leniwy dzień: wydanie perfekcyjne | Lazy day: perfect release

Perfekcyjny wygląd jest dla mnie najważniejszy. Nie umiem wyjść po bułki bez chociażby lekkiego makijażu, z nieumytymi włosami, ubrana w byle co. 

Wszyscy dookoła pytają mnie skąd biorę siłę na poranny makijaż jeszcze przed zjedzeniem śniadania, codzienne mycie włosów, czy uważne dobieranie t-shirtów do jeansów na kilkusekundowe wyjście z domu.

Mnie to po prostu nie męczy. Męczyłaby mnie świadomość, że wyszłam z domu zaniedbana,
a dobiłaby mnie myśl, że nie jestem w stanie przypilnować samej siebie w jednej z najważniejszych dla mnie kwestii.

A słowo "idealny wygląd" w moim przypadku nie odnosi się wyłącznie do dobrze ułożonej fryzury
i odpowiednio dobranych ubrań.

Dla mnie liczą się najdrobniejsze detale.

Kolczyki, pasujące do wszystkiego sznurówki, butelka na wodę we właściwym kolorze, chusteczki higieniczne w odpowiedni wzorek, a nawet skarpetki.


Mój ostatni nabytek to dwie pary prześlicznych skarpetek od sCarry Socks.

Zamówienie przyjechało w dużym kartonie wypełnionym dekoracyjnymi wiórkami. W środku znajdowało się ładne, kwadratowe pudełko sCarry Socks.

Mimo niedużego jeszcze asortymentu w sklepie, miałam problem z wyborem tych najpiękniejszych, ponieważ podobały mi się praktycznie wszystkie. 

Pasiaste, w gwiazdki, bordowe, niebieskie, turkusowe - ostatecznie wybrałam Gwiazdki w Niebieskim oraz Gwiazdki w Turkusie. Ostatnio bardzo lubię gwiezdne motywy i żywe kolory, dlatego te dwa modele były dla mnie idealnym połączeniem.


Każda para skarpetek posiada własną drewnianą "wizytówkę", która mocno je ściskając, zapobiega ich dezorganizacji w szafie.

Bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ w moich szafach panuje idealny porządek i każda, nawet najmniejsza rzecz ma swoje własne miejsce.


Tak, mam obsesję na punkcie porządku i jestem perfekcjonistką ;)

Poza tym, drewniane organizery do skarpetek posiadają drewniany grawer z nazwą mojego bloga, co sprawiło mi ogromną radość.

Skarpetki sCarry Socks oprócz codziennych stylizacji doskonale pasują do tych bardziej domowych. Każda z nas lubi posiedzieć na łóżku lub na kanapie w wyciągniętym dresie i przez chwilę nie przejmować się swoim wyglądem.


Ale! Moja dusza perfekcjonistki domaga się, żebym nawet w tym momencie dobrze wyglądała. Ucieszyło mnie, że jej wieczne narzekania uciszyły designerskie skarpetki, doskonale pasujące do mojej ulubionej domowej bluzy.



Odpoczynek w domu, z kubkiem herbaty, na wygodnej kanapie i w doborowym towarzystwie kolorowych skarpetek to coś, czego potrzebuję w życiu :) Ciekawa jestem, czy w Was też drzemie wewnętrzna perfekcjonistka? Udaje się Wam ją zwalczyć, czy może posłusznie spełniacie jej zachcianki? ;)


ENGLISH

Perfect appearance is most important to me. I can't go out for fresh morning bread without even
a lightest make-up, with unwashed hair, dressed in some random clothes.

Everyone around me asks me from where I take strength for morning makeup before eating breakfast every day, daily hair washing, or careful t-shirt selection even when I'm out of the house for like a few seconds.

It just does not make me tired! It would have tormented me to the fact that I had left home neglected, and I would have thought that I couldn't keep myself in one of the most important issues for me.

And the word "perfect look" in my case does not refer only to a well-arranged haircut and appropriately selected clothes.

For me, the smallest details count.

Earrings, matching all shoe laces, water bottle in the right color, handkerchiefs in the right pattern, and even socks.


My last purchase was two pairs of lovely socks from sCarry Socks.

The order came in a large cardboard box filled with decorative fulfillment. Inside there was a nice square box of sCarry Socks.


Even though they already have small assortment in the store, I had a problem choosing the most beautiful ones because I liked practically all of them.

Striped, star, maroon, blue, turquoise - I finally chose Blue Stars and Turquoise Stars. Recently, I really like star themes and vibrant colors, so these two models were the perfect combination for me.


Each pair of socks has its own wooden "business card", which tightens them tight, prevents their disorganization in the closet.

I was very happy because my two closets have perfectly organized space, and even the smallest things has its own place.


Yes, I'm obsessed with order and I'm a perfectionist;)

Besides, the wooden sock organizers have a wooden engraver with the name of my blog, which made me very happy.

sCarry Socks, in addition to everyday styling, perfectly match those of the more homey. Each of us likes to sit on the bed or on the couch in comfortable sweatpants and for just one moment do not bother with our appearance.


But! My perfectionistic soul demands that I even look good at this moment. I was delighted that her eternal complaining was silenced by the designer socks, perfectly matching my favorite hoodie.


Resting at home, with a cup of tea, on a comfortable couch and in a good company of colorful socks is something I need in my life :) I wonder if you also have an inner perfectionist? Are you going to fight her, or do you obediently fulfill her whims? ;)

12 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Skarpetki są cudne i też takie chcę ;* a twoje nogi..mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają ❤

      Usuń
  2. Skarpetki są mega megaaa wypasione :)


    Ja nie jestem perfekcjonistką, Ale chciałabym mieć z niej trochę więcej niż mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne, to prawda :) Bycie perfekcjonistką jest strasznie męczące, ale baaaardzo fajne!

      Usuń
  3. Faktycznie jesteś perfekcjonistką. Ja bywam, ale często też dają sobie luz :) Tak łatwiej się żyje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej kwestii nie umiem wyluzować, a czasami bardzo bym chciała :( No ale cóż, dzięki temu wszystko u mnie jest idealne!

      Usuń
  4. Skarpetki są naprawdę prześliczne! Pozazdrościć figury!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo grunt to wyglądać schludnie i estetycznie. Skarpetki super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie konieczny jest schludny wygląd, ale nie zawsze noszę dodatki, robię perfekcyjny makijaż itd. Czuję się przy tym dobrze, a chyba to jest najważniejsze. Skarpetki są świetne i też uwielbiam takie wzorki :D

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.