Stylowe blogowanie | Stylish blogging

Jak pisałam wczoraj, jestem zakręcona na punkcie detali.

Uwielbiam, kiedy wszystko do siebie pasuje i jest dopracowane do perfekcji.

Dlatego moment pisania postów i obróbki zdjęć jest dla mnie bardzo ważny.

Sprzęt, na którym pracuje musi być nie tylko niezawodny, ale również świetnie wyglądać.

Nie może mieć na sobie ani grama kurzu i musi pasować do mojego aktualnego nastroju.

Ostatnio spędziłam bardzo dużo czasu na dokładnym doborze dodatków do mojego MacBooka Air oraz iPada. Są to dwa urządzenia, bez których nie wyobrażam sobie życia - nie tylko tego blogowego, ale także prywatnego.

Skorzystałam z oferty sklepu, oferującego ekskluzywne akcesoria Apple - InnocentStore.

Na marginesie, bardzo podoba mi się ich nazwa.

Na stronie znajduje się ogromna ilość dodatków: przez case'y na iPhone, słuchawki, głośniki, po etui na MacBooki i stojaki. Wybór jest naprawdę duży i musiałam posiedzieć w sklepie kilka godzin, zanim wybrałam swój wymarzony zestaw akcesoriów.

Oto co zamówiłam:
MacBook Air case w kolorze miętowym
MacBook Air etui w kolorze ciemnoszarym
kabel ładujący do iPada oraz iPhone w kolorze jasnoróżowym
drewniany organizer do kabli


Moim ulubionym od kilku tygodni kolorem jest pastelowa mięta, dlatego kupuję wszystko, co w tym kolorze występuje. Case na MacBooka sprawdza się świetnie, chroni go z zewnątrz, ale na szczęście nie zasłania jabłuszka (jest półprzezroczysty).



Etui na MacBooka jest wykonane z grubego filcu, dzięki czemu jest on bezpieczny w nawet najbardziej wyładowanej torebce. Posiada wygodne wiązanie na rzemyk. Oprócz laptopa, mogę wrzucić tam jakieś ważne dokumenty, które się nie zagniotą i będą chronione tak samo jak Mac.


Kabel ładujący jest drobnym dodatkiem, który sprawia, że wszystko dookoła staje się piękniejsze. Niby nic, ale różowy kabel zamiast standardowego białego wygląda naprawdę świetnie.


Największym hitem moich zakupów jest drewniany organizer do kabli. 

Pokochałam go od pierwszego wejrzenia. To tak naprawdę mała kostka drewna z małymi kawałkami skóry, między które można włożyć kable. Od dołu posiada dwustronną taśmę, dzięki której można przykleić go na stałe do biurka albo do ściany. 


Utrzymuje kable w absolutnym porządku.

A porządek jest najważniejszy.

Gdyby dookoła mnie panował bałagan, nigdy nie byłabym w stanie napisać żadnego posta, nie mówiąc o zrobieniu jakiegokolwiek zdjęcia.

Uporządkowana przestrzeń sprawia, że lepiej mi się myśli, a delikatne kolory pobudzają moją kreatywność.

Dbajcie o detale. 

Kabel, etui, case - to takie drobne rzeczy, dzięki którym codzienne obowiązki staną się przyjemnością w wielkim stylu :)


ENGLISH

As I wrote yesterday, I am crazy about details.

I love when everything fits together and is refined to perfection.

That is why the moment I write and edit my pictures is very important to me.

The equipment on which I work must not only be reliable but also look great.

It can not be dusted and, what is more, must match my current mood.

I recently spent a great deal of time choosing the right accessories for my MacBook Air and iPad. These two are devices without which I can not imagine my day - not just blogging activities, but also
private life.

I did shopping at the store offering exclusive Apple accessories - InnocentStore.

By the way, I really like their name.

There are plenty of amazing accessories on the site: iPhone cases, headphones, speakers, MacBook cases, and racks. The selection is really big and I was making the shopping for a few hours before I chose my dream accessory set.

Here's what I ordered:
MacBook Air case in mint color
MacBook Air case in dark gray color
charging cable for iPad and iPhone in light pink color
wooden cables organizer


My favorite for a few weeks color is pastel mint, so I buy everything in that color occurs. Case on a MacBook works great, protects it from the outside, but fortunately does not cover the Apple (it is translucent).


The MacBook case is made of thick felt, making it safe in even the most loaded bag. It has a comfortable strap on the bottom. In addition to a laptop, I can put in there some important documents that will not crumple and will be protected just like the Mac.


The charging cable is a small addition that makes everything around you look more beautiful. Nothing but pink cable instead of standard white looks really great.


The biggest hit of my shopping is the wooden cable organizer. 

I fell in love with him at first sight. It's really a small dice of wood with small pieces of leather between which you can put all the cables you have. From the bottom, it has a double-sided tape that can be sticked to a desk or wall. 


Keeps the cables in absolute order.

And keeping my stuff in perfect order is one of the most crucial things for me.

If there was a mess around me, I would never be able to write any post, not to mention taking any picture.

Ordered space makes me think better, and delicate colors stimulate my creativity.

Take care of the details.

Cable, case, organizer - these are small things that make everyday duties a stylish pleasure :)

4 komentarze:

  1. Też mam świra na punkcie detali :D Wszystko musi do siebie pasować bo inaczej cały czas coś zmieniam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Myślę, że mógłbym uczyć się od Ciebie perfekcji.
    Świetny szablon bloga [co dało mi do myślenia by ogarnąć jakoś swojego bloga]
    Mam nadzieję, że sprzęt będzie służył długo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten miętowy kolor naprawdę cieszy oko, zaś moja ulubiona rzecz spośród podanych przez Ciebie to drewniany organizer do kabli - wyobrażam sobie, że musi być niezwykle funkcjonalny.

    Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.