White

Mimo mojej ogromnej miłości do szarego, kolorem, który występuje w moim domu w największych ilościach jest biały. Szary ma swój urok, ale zbyt szare mieszkanie jest moim zdaniem zbyt przytłaczające. A lubię, kiedy dookoła jest bardzo jasno :)

Despite my huge love for gray, the color that appears in my house in the largest amounts is white. Gray has its own charm, but too gray apartment is also too overwhelming in my opinion. And I like when it's very bright around me :)

Niestety w salonie króluje trochę zbyt ciemna jak na mój gust podłoga, dlatego chciałam rozjaśnić ją odpowiednim dywanem. Zdecydowałam się na dywan z filcowych kulek, idealny do położenia przed kanapą. Czasami przesuwam go też na środek salonu (tak, zmieniam rozmieszczenie mebli z częstotliwością minimum raz na miesiąc!). Jestem świadoma, że biały to kolor, który wymaga nienagannego porządku, ale wydaje mi się również, że śnieżnobiały dywan byłby po prostu niemożliwy do utrzymania w idealnej czystości przez cały czas. Dlatego po długim namyśle wybrałam kolor kremowy, czyli kilka tonów ciemniejszy od klasycznej bieli.

Unfortunately, the floor in my living room is a little bit too dark for my taste, so I wanted to brighten it with a properly rug. I decided on a model made of felt balls, ideal for to be layed in front of the couch. Sometimes I also move it to the center of the living room (yes, I change the furniture placement at a frequency of at least once a month!). I am aware that white is a color that requires impeccable order, but it also seems to me that a snow-white carpet would simply be impossible to maintain in perfect purity at all times. That's why after a long reflection I chose a cream color, which is a few tones darker than classic white.



Dywany filcowe występują w wielu różnych sklepach, ja po długim namyśle zdecydowałam się na zakup ze strony Sukhi.pl. Czekałam na niego dość długo, a to dlatego, że został on wykonany ręcznie. Super jest mieć w domu taką rzecz. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze patrzę na nie zupełnie inaczej niż na te prosto z fabryki.

Felt rugs are available in many different stores, and after a long reflection I decided to buy from Sukhi.pl. I waited for the delivery for quite a long time, because it is hand-made. It's great to have such an amazing thing at home. I do not know how about you, but I always look at those kind of things differently than at those straight from the factory.


Na początku dość sceptycznie podchodziłam do filcowych dywanów i zamawiając ten bałam się, że nie będę w stanie go odkurzać ze względu na rowki między kulkami. A tu niespodzianka! Odkurzacz na najwyższych obrotach bardzo dobrze sobie z nim radzi.

At the beginning I was quite skeptical about felt rugs and while ordering I was afraid that I would not be able to vacuum and clean it properly because of the grooves between the balls. And here is a surprise! The hoover at the highest speed is doing very well with it.

Nie dość, że dywan pięknie prezentuje się w salonie, to na dodatek świetnie sprawdza się jako tło fotograficzne :) Wiele razy mieliście okazję zobaczyć go na moim IG, Insta Story, Snapchacie i Facebooku.

Not only is the carpet beautifully presented in the living room, it also works great as a photographic background :) Many times you had the opportunity to see it on my IG, Insta Stories, Snapchat and Facebook.








5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny dywan!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas staram się unowocześniać moją sypialnię. Ciągle kombinuje, zmieniam, przekładam... Ostatnio, gdy wydawało mi się "no już wszystko jest idealnie", to dzień później narodził się nowy pomysł - jeszcze nowe łóżko! Ostatnio odkryłam świetny sposób, aby zamiast kupować piękne nowe meble, kupić stare i odnowić! Jest przy tym mnóstwo zabawy, a przy okazji jaka satysfakcja! :)
    W wolnej chwili zapraszam też do siebie: http://www.testacja.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. boska jest ta torebka! muszę zdobyć tylko że czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne bransoletki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?

Obsługiwane przez usługę Blogger.